Tillbaka på papper

Ville bara meddela att jag gör comeback i det antika formatet papperstidning. Ska bli kul!

2 reaktioner på ”Tillbaka på papper

  1. Hej Fredrik. Hittade en bok idag på reahyllan som jag tänkte tipsa om.
    Boken heter Free : radikalt pris – ny ekonomisk modell och är skriven av Chris Anderson.
    Tänkte på dig eftersom att du tagit upp saker om ”gratis” alá spotifiering.

    Vet inte vad man kan vänta sig av boken, men men. Du kan väl läsa beskrivningen på någon bokhandels hemsida. Om den verkar intressant så jag kan posta boken åt dig, GRATIS (på riktigt gratis;) när jag läst klart. Så får du recensera om du vill.

    Ha det gött och återigen tack för en bra blogg!

  2. Tack för ditt generösa erbjudande! Har faktiskt redan boken. Har bara hunnit skumma igenom den. Men den verkar helt klart relevant och jag ska läsa den och återkomma.

Kommentera

