Dagen efter

I gårdagens inlägg om terrorexperter borde jag givetvis nämnt att redaktionernas fasta medarbetare ibland inte är särskilt mycket bättre. Här ovan kan du se den ”analys” Henrik Brors fantiserade ihop till Dagens Nyheters lördagstidning. Den finns av förklarliga skäl varken på nätet eller i pdf-upplagan längre.

16 reaktioner på ”Dagen efter

  1. Dyrköpt väckarklocka var ordet!

    Fan, verkligheten överträffar ironin. Igen.

  2. LOL kolla även upp Nya Wermlandstidningens ledare. Tyvärr har dom fegat och inte lagt upp den i originalform på webben. ”Terrorangrepp på vårt broderfolk”, med skön Bush-retorik i varje mening.

  3. Vi ”internättare” har en term för detta: DELETE. FUCKING. EVERYTHING. Mysigt revisionistiskt.

  4. @magnus westerstrand: Jag kan försöka få det ordnat till morgon dagen. Lovar inget.

  5. Måste vi vara beredda på attacker från idioter med högersympatier???? Jag vägrar, trots att min hembygd finns med i de områden som ska förstöras enl mördaren vars namn jag inte tar i min mun. Jag kräver att få leva vidare i frihet och utan vansinnesdåd oavsett från vem de kommer från.

Kommentera

