Förlåt mig

bearded-pig

Det har kommit till min kännedom att ni som besökt den här bloggen ibland varit tvungna att ta del av reklam. Jag har alltså hjälp WordPress att sälja er, kära läsare, till diverse annonsörer. Detta är naturligtvis inte ok och jag ber om ursäkt för huvudvärk, illamående, kräkningar, mardrömmar och andra fysiska psykiska besvär.

Jag har stoppat denna självspotifiering genom att betala en summa pengar till WordPress. Beklagar ännu en gång det obehag ni fått utstå.

5 reaktioner på ”Förlåt mig

  1. Fan, hatar detta! Vissa ser reklam på min blogg också. Jag trodde att alla hade AdBlock, men så är det ju inte, och på vissa läsplattor och smarta telefoner så funkar det inte med AdBlock 😦 Måste också styra upp detta hos mig. Blö!

  2. PS. Du är förlåten, det är inte ditt fel, du är bara en del i systemet, en bricka i spelet, en liten liten kugge i ett stort maskineri. DS.

  3. Om man ska vara petig finns fortfarande reklam i högerspalten, bl.a. för Bloggtoppen.se och för Facebook. Stör förvisso inte nämnvärt, däremot serveras Facebook bloggens besöksstatistik på ett silverfat.

  4. Ja, det har varit på telefoner och paddor som reklamen synts tydligen. Har inte märkt det själv, men andra påtalade det i veckan. Nu är det hursomhelst över.

Kommentera

