Exkluderande design: min forskningsrapport som PDF

IMG_1942

Som jag tidigare berättat har min undersökning om exkluderande design givits ut som forskningsrapport av Lunds universitet. Jag har fått en PDF. Hör av dig om du vill ha ett exemplar.

13 reaktioner på ”Exkluderande design: min forskningsrapport som PDF

  1. Jag brukar köra tankade pdfer i Calibre, men då får man med en massa sidnummer och sånt. Det bästa vore ju om du kunde skapa epub direkt från textdokumentet. Men om du mailar mig en .rtf av hela dokumentet, utan sidnummer och -fot osv så kan jag göra en. Eller så laddar du ner calibre och gör det själv, såklart.

  2. Ska testa Calibre. Hade gärna skickat dig en textfil, men jag har inte en sådant själv utan har fått en PDF efter korr och layout har gjorts. Men Jag borde ändå fixa en.

  3. Hej Fredrik! Konstfacksstuderande som ska skriva kort om någon inriktning inom modern design/stil i syfte att presentera inriktningen för resten av klassen. Tycker att den exkluderande designen är viktig att ta upp och kanske även något om motsatt rörelse (inkluderande design). Jag tänker då på rörelsehindrade och andra som i vårt normativa samhälle utsätts för hinder/marginalisering. Skulle t.ex. gärna ha din PDF om möjligt.

  4. Hej,
    Jag är student på Malmö högskola, produktdesign. Jag har läst lite av dina artiklar och finner dem intressanta. Jag skulle hemskt gärna vilja läsa din pdf. Tack.
    /Natalie

Kommentera

