Brev till fängelset

mettet-poster1

Version av Public Enemys ”Black Steel in the Hour of Chaos”

BREV TILL FÄNGELSET

Jag fick ett brev från regeringen igår
De skriver att jag ska gå till jobbet

Jag fick ett brev från regeringen igår
De skriver att kolonialismen fortsätter som planerat

Jag fick ett brev från regeringen igår
De skriver att kriget är bra för affärerna

Jag fick ett brev från regeringen igår
De skriver att de låter mig ruttna i mitt bås

Men tror du jag bryr mig?

Jag har svart stål i min hand
Och är på väg mot staketet

Kommentera

